Hvis din lader vises som offline har den ikke har forbindelse til internettet, og det påvirker appens evne til at kommunikere med den og vise opdateret status. Find guide til, hvordan du får den online igen her.
Sådan tilslutter du din Zaptec ladeboks til Wi-Fi: En trin-for-trin guide
- Åbn appen.
- Tilmeld dig ved at trykke på "Tilmeld."
- Udfyld dine oplysninger.
- Tryk på aktiveringslinket, som du har modtaget på mail.
- Åbn appen igen, efter du har aktiveret via linket.
- Tryk på "Dashboard."
- Tryk på de tre prikker i øverste højre hjørne.
- Tryk på "Konfigurer produkter."
- Aktivér Bluetooth på din telefon.
- Tryk på den boks, hvis serienummer du er ved at konfigurere.
- Tast PIN-koden (den står i manualen, som du har modtaget sammen med ladeboksen).
- Rul ned, og tryk på "Skift til Wi-Fi/4G."
Du har nu skiftet netværk på ladeboksen.
Er du stadig offline?
Du bedes kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at løse problemet.
Kontakt kundeservice her.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|