Har du problemer med at kommunikere med din Zaptec Go? Der kan være flere årsager. Bliv klogere her på, hvad det skyldes, og hvad du kan gøre.
Det skal du være opmærksom på
1. Start med at prøve at tænde og slukke for ladeboksen. Det kan i mange tilfælde virke.
2. Det kan lyde simpelt, men nogle gange kan strømmen være årsagen. Hvis ladeboksen ikke har strøm, kan den selvfølgelig ikke kommunikere.
3. Sørg for at du har den nyeste variation af Power Fuels app.
4. Undersøg om du er online eller offline i appen. Du skal være online for at bruge ladeboksen. Hvis du er offline vil du få en melding om at ladeboksen "forbinder" eller "forbereder".
Hvis du er offline, så følg denne vejledning.
Sådan tilslutter du din Zaptec ladeboks til internettet:
- Åbn appen.
- Tilmeld dig ved at trykke på "Tilmeld."
- Udfyld dine oplysninger.
- Tryk på aktiveringslinket, som du har modtaget på mail.
- Åbn appen igen, efter du har aktiveret via linket.
- Tryk på "Dashboard."
- Tryk på de tre prikker i øverste højre hjørne.
- Tryk på "Konfigurer produkter."
- Aktivér Bluetooth på din telefon.
- Tryk på den boks, hvis serienummer du er ved at konfigurere.
- Tast PIN-koden (den står i manualen, som du har modtaget sammen med ladeboksen).
- Rul ned, og tryk på "Skift til Wi-Fi/4G."
Du har nu skiftet netværk på ladeboksen.
Er du stadig offline?
Du bedes kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at løse problemet.
Kontakt kundeservice her.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|