Zaptec-opladere har brug for en god internetforbindelse for at kunne fungere optimalt.
Din ladeboks bruger cirka 5 MB data for en opladning.
Netværksmuligheder:
- Wi-Fi-signal: Bør være mindre end -75 dBm, gerne endnu mindre.
- 4G LTE-M1: Skal være minimum 40% signalstyrke, men helst 60-80%.
Har du dårlig forbindelse?
Hvis du bor et sted med dårlig forbindelse, anbefaler vi dig at sætte en ekstender (signalforstærker), for at udvide rækkevidden af dit netværkssignal. Du kan også prøve at rykke din router tættere på ladeboksen.
Sådan opretter du forbindelse til netværk
-
-
Download Zaptec appen
Først skal du downloade Zaptec appen fra App Store eller Google Play. -
Opret en konto
Åbn appen og tryk på "Tilmeld". Udfyld dine oplysninger og tryk på "Tilmeld".
Du vil modtage et aktiveringslink via e-mail. Åbn linket i din e-mail for at aktivere din konto. -
Åbn appen igen
Når du har aktiveret din konto, skal du åbne appen igen og logge ind. -
Gå til Dashboard
Tryk på "Dashboard" i appen. -
Konfigurer produkter
Tryk på de tre prikker øverst til højre og vælg "Konfigurer produkter". -
Aktiver Bluetooth
Sørg for, at Bluetooth er aktiveret på din telefon. -
Vælg din ladeboks
Tryk på den ladeboks, hvis serienummer du er ved. -
Indtast PIN
Tast den PIN-kode, der står i manualen, som du har modtaget sammen med ladeboksen. -
Skift til Wifi/4G
Rul ned og tryk på "Skift til Wifi/4G".
Efter du har fulgt disse trin, vil din ladeboks være tilsluttet det nye netværk, og du er klar til at fortsætte opladningen. Hvis du oplever problemer, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
-
Hvis du fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe med en løsning.
Kontakt kundeservice
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|