Har du problemer med at koble din ladeboks på nettet? Vi guider dig her.
Som standard vil Zaptec Go automatisk forsøge at oprette forbindelse til LTE-netværket, når den startes første gang. Hvis 4G LTE-M ikke er tilgængeligt, kan du i stedet forbinde ladeboksen til dit hjems Wi-Fi.
Du kan følge disse trin, hvis du har problemer med forbindelsen:
-
Download Zaptec appen
Først skal du downloade Zaptec appen fra App Store eller Google Play. -
Opret en konto
Åbn appen og tryk på "Tilmeld". Udfyld dine oplysninger og tryk på "Tilmeld".
Du vil modtage et aktiveringslink via e-mail. Åbn linket i din e-mail for at aktivere din konto. -
Åbn appen igen
Når du har aktiveret din konto, skal du åbne appen igen og logge ind. -
Gå til Dashboard
Tryk på "Dashboard" i appen. -
Konfigurer produkter
Tryk på de tre prikker øverst til højre og vælg "Konfigurer produkter". -
Aktiver Bluetooth
Sørg for, at Bluetooth er aktiveret på din telefon. -
Vælg din ladeboks
Tryk på den ladeboks, hvis serienummer du er ved. -
Indtast PIN
Tast den PIN-kode, der står i manualen, som du har modtaget sammen med ladeboksen. -
Skift til Wifi/4G
Rul ned og tryk på "Skift til Wifi/4G".
Efter du har fulgt disse trin, vil din ladeboks være tilsluttet det nye netværk, og du er klar til at fortsætte opladningen.
Virkede det ikke?
Hvis du oplever problemer, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi gør vores bedste for at hjælpe dig videre, så du kan komme online hurtigst muligt.
Kontakt kundeservice
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|