Hvorfor er din strøm lukket, og hvordan får du den tilbage? I de fleste tilfælde skyldes det, at der er nogle regninger, der ikke er blevet betalt.
Når din strøm er lukket, er det ofte fordi en regning ikke er betalt, eller at der mangler et depositum for fremtidigt elforbrug. Vi forstår, at det kan være en uheldig situation, men vi har forsøgt at kontakte dig på forhånd med et brev, hvor vi har informeret om, hvornår strømmen ville blive afbrudt.
For at få strømmen åbnet igen, skal du tilmelde dig på ny hos Velkommen og betale et gebyr. Det er vigtigt, at alle ubetalte beløb er betalt, før vi kan genoprette strømmen. Når vi har modtaget din betalingskvittering, kan vi få strømmen tændt igen.
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 53 70 04 30 mandag til torsdag fra kl. 09.00-17.00 og fredag fra kl. 09.00-16.00, så vi kan hjælpe dig med at få strømmen tilbage hurtigst muligt.
Læs også: Strømmen er gået
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|