Har du lidt problemer med at logge ind på selvbetjening, fordi du ikke kan huske, hvilken mailadresse du bruger? Du skal ikke bekymre dig, vi er her for at hjælpe dig!
Før du kontakter kundeservice, er der et par enkle ting, du kan prøve.
1. Tjek dine mest brugte mailadresser
Start med at tænke over, hvilke mailadresser du ofte bruger. Du kan prøve at logge ind med de adresser, du typisk anvender til vigtige tjenester.
2. Gennemgå dine gamle mails
Kig i din mailindbakke efter tidligere beskeder fra os. Prøv at søge efter "nettopower" i søgefeltet. Disse mails skulle være sendt til den e-mailadresse, du bruger til selvbetjening. Husk også at tjekke din uønsket- eller spam-mappe.
3. Brug funktionen 'Glemt adgangskode'
På login-siden til selvbetjening kan du benytte funktionen 'Glemt adgangskode?'. Når du indtaster en mailadresse, sender vi en nulstillingsmail, hvis den er korrekt registreret i systemet. Dette kan hjælpe dig med at finde den rigtige mailadresse. Prøv dette med alle dine mailadresser.
4. Kontakt kundeservice
Hvis du stadig har problemer med at finde ud af, hvilken mailadresse du bruger, er vi klar til at hjælpe. Kontakt vores kundeservice med følgende oplysninger:
- Dit navn
- Din adresse
- Dit kundenummer (hvis du har det ved hånden)
Med disse oplysninger kan vi finde frem til din brugerprofil og hjælpe dig med at opdatere eller finde din e-mailadresse.
Opdatér dine oplysninger, når du er logget ind
Når du har fået adgang til selvbetjening igen, kan du opdatere dine kontaktoplysninger, hvis du ønsker at bruge en anden mailadresse fremover.
Læs også: Glemt kode
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Kontakt kundeservice her.
|